200fahrenheit B.V.
Verzending
Wat is de verzendtijd van mijn levering?
We doen ons best om jouw bestelling binnen 10 werkdagen te leveren. Er wordt niet geleverd op Hemelvaartsdag en Pinksteren. Indien je een Grill Guru Large Black hebt besteld kun je zelf een leverdatum kiezen, hierover ontvang je een e-mail.
Er wordt geleverd op werkdagen tussen 08.00-18.00 uur.
Heb je een accessoirepakket compact besteld? Dan kun je hiervan de levering binnen 4 weken verwachten. In de tussentijd kun je je kamado in gebruik nemen voor direct grillen.
Heb je andere producten besteld? Wij hebben geen zicht op de leverplanning van de transporteurs en kunnen je daarom niet informeren over de leverdatum of het tijdstip. Je ontvangt hierover bericht van de transporteur.
Heb je na 10 werkdagen nog niets gehoord over de levering van je bestelling? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op onze website.
Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?
Er is geen track & trace.
In de avond voorafgaand aan de levering, ontvang je per email bericht van de transporteur dat er de volgende dag geleverd zal worden. Je ontvangt op de dag van levering voor 10.00 uur per e-mail bericht van de transporteur over het tijdslot van levering.
Er wordt op werkdagen geleverd tussen 08.00-18.00 uur. Voorafgaand een tijdstip kiezen is niet mogelijk. Er wordt gestart met leveren vanaf dinsdag 25 april. Er is geen levering op Koningsdag, Hemelvaartsdag en Pinksteren.
Eerder dan de dag van levering kunnen we je niet informeren over het tijdstip van de levering. Dit heeft te maken met de leverplanning van de transporteurs. Dank voor je begrip & geduld!
Levering: Krijg ik een bevestigingsmail? Zo ja, wanneer ontvangt de klant de bevestigingsmail?
In één van de bevestigingsmails van Albert Heijn staat het ordernummer vermeld, de besteldatum en de bestelde producten. Dit is je aankoopbewijs.
Bewaar je aankoopbewijs goed, en gebruik deze om je kamado te registreren voor aanvullende fabrieksgarantie. Dat kan HIER. Dat dient binnen 3 maanden na aankoop gedaan te zijn. Zorg ervoor bij het registreren dat het bijgevoegde aankoopbewijs de volgende elementen bevat:
- Ordernummer
- Besteldatum
- Naam dealer (Albert Heijn)
- Bestelde producten
Heb je deze niet ontvangen? Check dan je spam. Heb je na 2 werkdagen deze nog steeds niet van Albert Heijn ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice van Albert Heijn, dat kan HIER
Circa 1 werkdag na je bestelling ontvang je van Grill Guru bericht met extra informatie over je bestelling.
Ik heb nog geen bericht ontvangen over de levering, wat nu?
In de avond voorafgaand aan de levering, ontvang je per email bericht van de transporteur dat er de volgende dag geleverd zal worden. Je ontvangt op de dag van levering voor 10.00 uur per e-mail bericht van de transporteur over het tijdslot van levering. Eerder dan de dag van levering kunnen we je niet informeren over het tijslot van de levering. Dit heeft te maken met de leverplanning van de transporteurs. Dank voor je begrip & geduld!
Kan iemand anders de levering aannemen?
Ja, degene die de bestelling heeft geplaatst hoeft niet degene te zijn die het pakket in ontvangst neemt. Er wordt alleen geleverd op het aangegeven adres in je bestelling. Zorg er dus voor dat er iemand thuis is bij de levering.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Het afhalen van de bestelling die je online hebt geplaatst kan niet.
Hoe werkt levering tot aan de deur?
De chauffeur bezorgt jouw pakket tot aan de voordeur. Hij/zij kan niet helpen bij het dragen van het pakket naar binnen, de tuin of bijvoorbeeld naar de 1e of 2e verdieping Houd er rekening mee dat het om zware pakketten kan gaan. Onze kamado's beginnen bij een gewicht van 37 kg.
Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Wij doen ons uiterste best om bestellingen van verschillende producten tegelijk te leveren. Sommige producten worden door verschillende transporteurs afgeleverd. We kunnen daarom niet garanderen dat producten op hetzelfde moment worden afgeleverd. Heb je na 10 werkdagen je bestelling nog niet compleet? Neem dan hier contact op met de klantenservice van Grill Guru.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij verzenden de producten gratis naar het opgegeven adres.
Door welke vervoerder worden de artikelen verstuurd?
De producten worden verzonden door verschillende transporteurs. We kunnen je daarom niet vooraf informeren door welke transporteur jouw pakket wordt bezorgd.
Ik heb een foutief adres /e-mail / telefoonnummer doorgegeven, wat moet ik doen?
Telefonisch kunnen we geen wijzigingen aannemen. Dien een serviceaanvraag in zodat we alle gegevens compleet hebben en we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Neem hier contact met op met de klantenservice van Grill Guru en gebruik het onderwerp: “Vraag over product of bestelling”. Kies vervolgens: “Bestelling”. Voer het ordernummer in van Albert Heijn. Er is een veld voor vrije toelichting waarin je de juiste gegevens kunt aangeven.
Kan ik mijn order nog annuleren?
Telefonisch kunnen we geen annuleringen aannemen. Dien HIER een serviceaanvraag in. zodat we alle gegevens compleet hebben, en we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Is de levering al in gang gezet, dan mag je de levering aan de deur weigeren. We vragen je wel hier alsnog melding van te maken bij Grill Guru.
Albert Heijn zal het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terugstorten. Voor vragen over de terugbetaling kun je terecht bij de klantenservice van Albert Heijn.
Kan ik een factuur opvragen?
Nee, het is niet mogelijk om een factuur te leveren. De geboden prijzen zijn inclusief 21 procent BTW.
Je ontvangt direct na je online bestelling van Albert Heijn 2 verschillende bevestigingsmails. In één van de bevestigingsmails staat het ordernummer vermeld, de besteldatum en de bestelde producten. Dit is je aankoopbewijs. Bewaar deze goed, en gebruik deze om je kamado te registreren voor aanvullende fabrieksgarantie, dit kan hier.
Algemene vragen
Kan ik iets toevoegen aan mijn bestelling?
Nee, dit is niet mogelijk. Plaats een nieuwe bestelling. Verzending is gratis.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Producten in een bestelling wijzigen is niet mogelijk. Annuleer je bestelling en plaats vervolgend een nieuwe bestelling. Dien HIER een serviceaanvraag in om je bestelling te annuleren.
Wil je iets toevoegen aan je bestelling? Dan hoef je niet te annulleren. Iets toevoegen aan de bestelling kan niet. Plaats gewoon een nieuwe bestelling, verzending is gratis.
Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Je vindt hier allerlei informatie met betrekking tot het onderhoud van een Grill Guru kamado.
Wordt mijn BBQ gemonteerd geleverd of moet ik deze zelf nog monteren?
De kamado's komen niet volledig gebruiksklaar uit de doos. Het onderstel, de vuurbox en het handvat dien je zelf te monteren. Er is een duidelijke handleiding bijgevoegd. Let op: Doe deze klus met 2 personen. Wanneer de kamado leeg is (zonder vuurbox), houdt deze dan goed vast. De kamado is op dat moment instabiel en kan omvallen. Je vindt de productinformatie & handleidingen HIER.
Als een klant binnen 14 dagen de voucher vergeet te verzilveren, is het dan voor deze klant toch nog mogelijk om zijn/haar geld gerefund te krijgen?
Neem contact op met de klantenservice van Albert Heijn o.v.v IBAN, tenaamstelling IBAN en vouchercode. Zij zorgen ervoor dat de vouchercodes ongeldig worden gemaakt, waarna je jouw aankoopbedrag teruggestort krijgt. Neem HIER contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Niet verzilverde vouchercodes kunnen niet worden geretourneerd in de winkel.
Kan ik een voucher gebruiken voor een ander Grill Guru product?
Je voucher inleveren voor een ander model is niet mogelijk.
De aanbieding is alleen eenmalig geldig op een Grill Guru Original Large Black, Grill Guru Compact Black High on Wheels, Grill Guru accessoire pakket compact, Grill Guru accessoire pakket large, Grill Guru Keramische Table Top, Grill Guru Extended Side Table, Grill Guru losse tafelbladen, Grill Guru Pizza Oven en de Grill Guru Pizza Kit.
Waar moet ik op letten bij de 1e keer gebruik van de kamado?
Je vindt hier een video voor het monteren van jouw kamado en je vindt hier alle tips voor het in gebruik nemen van jouw Grill Guru.
Let op: monteer de kamado met 2 personen. Wanneer de kamado leeg is (zonder vuurbox), houd deze dan goed vast. De kamado is op dat moment instabiel en kan omvallen.
Handleidingen en afmetingen
Je vindt hier alle handleidingen en afmetingen van onze Grill Guru BBQ’s.
Ik woon in Belgïe, kan ik een bestelling plaatsen?
Woon je in België, dan is het niet mogelijk om online een bestelling te plaatsen op ah.nl/bbqdeals. Schaf een voucher aan in de Albert Heijn winkels. Deze voucher kun je vervolgens online verzilveren.
Je vindt HIER de procedure voor het verzilveren van je voucher.
Er wordt geleverd op werkdagen tussen 08.00-18.00 uur. Er wordt niet geleverd op Koningsdag, Hemelvaartsdag, Pinksteren en 21 Juli.
Retour
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Je hebt na ontvangst van je product 14 dagen om je product retour te sturen, ongebruikt, in de originele en onbeschadigde verpakking. Retourneren van een kamado bbq bedraagt € 32,50. Retourneren van overige producten bedraagt € 6,95. Let op, je bent zelf verantwoordelijk voor het in goede staat retourneren. Alleen voor onbeschadigde artikelen wordt het betaalde bedrag teruggestort. Een retour aanmelden kan HIER.
Heb je schade of een defect? Dien hier een serviceaanvraag in zodat we alle gegevens compleet hebben om je te helpen. Gebruik hiervoor het onderwerp: “schade / defect melden”. Telefonisch kunnen we geen uitspraken doen over de afhandeling van schade of een defect.
Binnen hoeveel dagen kan ik het product retour sturen?
Je hebt 14 dagen om je product retour te sturen. Een retour indienen kan HIER.
Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen van het artikel?
De kosten voor retourneren zijn €32,50 voor kamado's en €6,95 voor artikelen die met reguliere pakketpost kunnen worden verzonden.
Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Heb je artikelen in een Albert Heijn supermarkt gekocht, dan kun je deze bij dezelfde vestiging retourneren. Je ontvangt het aankoopbedrag retour in de winkel. Voor online bestellingen gaat retourneren als volgt:
De kosten voor het retourneren van kamado BBQ's zijn € 32,50.
Dien je retouraanvraag hier in.
De kosten voor het retourneren van overige, handzame producten zijn € 6,95.
Dien je retour voor deze producten hier in.
Op de retourpagina’s wordt stap voor stap uitgelegd wat je moet doen om je producten te retourneren.
Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Dien hier een serviceaanvraag in zodat we alle gegevens compleet hebben om je te helpen. Gebruik hiervoor het onderwerp: “schade / defect melden”. Telefonisch kunnen we geen uitspraken doen over de afhandeling van schade of een defect.
Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?
De garantievoorwaarden van Grill Guru vind je hier.
Om in aanmerking te komen voor aanvullende fabrieksgarantie is registratie vereist binnen 3 maanden na de aankoopdatum. Dat kan met het aankoopbewijs dat je van Albert Heijn hebt ontvangen. Dit is de emailbevestiging met daarin het ordernummer (startend met 101), de besteldatum en het product dat je hebt besteld.
Heb je de BBQ in de winkel gekocht? Dan gebruik je het aankoopbewijs dat je in de winkel hebt ontvangen. Registreren voor aanvullende fabrieksgarantie kan hier.
Ik heb een verkeerd product geleverd gekregen, wat nu?
Neem hier contact met op met de klantenservice van Grill Guru en gebruik het onderwerp: “Vraag over product of bestelling”. Kies vervolgens: “Bestelling”. Voer het ordernummer in van Albert Heijn. Er is een veld voor vrije toelichting waarin je de juiste gegevens kunt aangeven. Telefonisch kunnen we je niet van dienst zijn.
Is het mogelijk om klanten na de wettelijke retourtijd van 30 dagen nog te verwijzen naar jullie als zij een product willen retourneren, of moet de klantenservice van Albert Heijn aan klanten melden dat het na de wettelijke retourtijd niet meer mogelijk is om het product te retourneren?
Dit is niet mogelijk.
Contact
Contactformulier: https://grillguru.com/contact/
Telefoon:023-2052254
Handelsnaam: Grill Guru, onderdeel van 200Fahrenheit
Website:https://grillguru.com/
Adres: Ingenieur Leyweg 8i
2031 CD Haarlem
Kamer van Koophandel: 60296356
BTW nummer: NL853847940B01
Waar vind ik de algemene voorwaarden van de leverancier? (link naar AV of .pdf met AV) https://grillguru.com/algemene-voorwaarden