Livwise
Verzending
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De standaard levertermijn bedraagt 5 werkdagen.
Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?
U kan hiervoor mailen naar: support@barbecook.com
Levering: Krijg ik een bevestigingsmail? Zo ja, wanneer ontvangt de klant de bevestigingsmail?
Ja, u ontvangt vrijwel direct een bevestigingsmail van Albert Heijn.
Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Ja, alle aangekochte producten worden samen verstuurd.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij verzenden de producten gratis naar het opgegeven adres.
Door welke vervoerder worden de artikelen verstuurd?
Het model Alexia wordt via DPD verstuurd. Het model SIESTA wordt via GLS verstuurd. Indien u beide toestellen samen aankoopt, worden deze samen via GLS verstuurd.
Ik heb een foutief adres /e-mail / telefoonnummer doorgegeven, wat moet ik doen?
U kan hiervoor mailen naar:support@barbecook.com
Kan ik mijn order nog annuleren?
Het is mogelijk om de bestelling nog te annuleren wanneer deze nog niet is verstuurd. Stuur z.s.m. een e-mail naar: support@barbecook.com
Mocht uw bestelling intussen toch verzonden zijn, kan u het pakket aan de deur weigeren, zo gaat het pakket
automatisch retour naar de leverancier.
Albert Heijn zal het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terugstorten. Voor vragen over de terugbetaling kun je terecht bij de klantenservice van Albert Heijn.
Kan ik een factuur opvragen?
U kan een factuur opvragen via support@barbecook.com
Hou er wel rekening mee dat deze pas ten vroegste een maand na aanvraagdatum kan worden verstuurd.
Algemene vragen
Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Ja, meer info i.v.m. het onderhoud is in de handleiding terug te vinden.
Als een klant binnen 14 dagen de voucher vergeet te verzilveren, is het dan voor deze klant toch nog mogelijk om zijn/haar geld gerefund te krijgen?
Nee.
Retour
Wat zijn de retourvoorwaarden?
De goederen zijn ongebruikt/zijn in dezelfde staat, als waarin u ze hebt ontvangen.
De goederen bevatten geen enkel spoor van gebruik of beschadiging.
De goederen zitten in de originele productverpakking.
De goederen moeten vergezeld zijn van alle originele accessoires, verpakkingen, documenten, certificaten…
Indien aan bovenstaande voorwaarden wordt voldaan, kan een retouraanvraag worden ingediend via support@barbecook.com. Op die manier ontvangt u een uniek retournummer, dat bij de effectieve retour moet worden vermeld.
Binnen hoeveel dagen kan ik het product retour sturen?
U kan het product binnen de 14 dagen na ontvangst retour sturen.
Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen van het artikel?
Ja, de kost voor het terugsturen van het pakket bedraagt €20,-
Belangrijk is dat u op voorhand een retournummer aanvraagt via support@barbecook.com, waarna een ophaling door DPD zal worden geregeld. Gelieve ervoor te zorgen dat het pakket klaar is voor ophaling, op de dag dat DPD langskomt, en het ontvangen transportlabel op de doos werd bevestigd. U zal nadien een factuur ontvangen voor deze ophaling, t.b.v. €20,-
Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Indien aan de retourvoorwaarden wordt voldaan, kan u de goederen retourneren. Zorg ervoor dat de goederen in nieuwstaat verkeren, volledig zijn, en in de originele verpakking zitten. We raden dus aan om de originele etiketten en folies pas te verwijderen als u zeker bent dat het artikel niet geretourneerd moet worden. Indien een geretourneerd artikel bevuild, gebruikt of onvolledig blijkt te zijn, heeft Barbecook het recht om een schadevergoeding te eisen die overeenstemt met de waardevermindering die het artikel ondergaan heeft. De schadevergoeding moet overeenstemmen met de werkelijke waardevermindering en wordt dus bijgevolg geval per geval beoordeeld.
Vergeet niet om een uniek retournr. aan te vragen via support@barbecook.com, waarna DPD het pak zal ophalen.
Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
U kan hiervoor mailen naar: support@barbecook.com
Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?
Op het model Alexia is er een garantie van 2 jaar.
Wat zijn de garantievoorwaarden?
Producten verkocht door LivWise genieten een garantie van 2 jaar op alle fabricagefouten, en dit vanaf de datum van aankoop en in die mate dat het gebruik in overeenstemming is met de gebruiksaanwijzing. Het kasticket of de factuur met vermelding van datum van aankoop is het garantiebewijs. Deze garantie beperkt zich tot de herstelling of vervanging van de onderdelen die gebreken vertonen bij normaal gebruik. Deze voorwaarden zijn ook in de handleiding terug te vinden.
Indien producten een houdbaarheidsdatum bevatten, zal de garantie lopen tot het einde van deze houdbaarheidsdatum, met een maximum van 2 jaar.
Is het mogelijk om na de wettelijke retourtijd de producten te retourneren?
Het is niet mogelijk om artikelen na de wettelijke retourtijd van 14 dagen nog te retourneren.
Contact
Telefoon:+32 93 85 93 24
Mail: support@barbecook.com
Handelsnaam: Livwise NV
Website:www.barbecook.com
Adres: Vaartlaan 9, 9800 Deinze, België
BTW nummer: BE 0454 468 358
Algemene voorwaarden: De algemene verkoopvoorwaarden zijn terug te vinden op: www.barbecook.com